Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEINK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webshopunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket valamint Adatvédelmi Tájékoztatónkat, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Amennyiben Ön – az ÁSZF-ben lentebb részletezettek szerint – terméket vásárol a webhelyünkön, úgy Ön, mint vevő és közöttünk, mint szolgáltató között magyar nyelvű szerződés jön létre. A szerződés az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Ektv.) szerinti információs táradalommal összefüggő szolgáltatás igénybe vételére irányuló szerződésnek, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) Második Rész, XVI. Fejezete (Az elektronikus úton történő szerződéskötés külön szabályai) szerint kötött szerződésnek minősül. Az általunk nyújtott szolgáltatás a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) hatálya alá tartozik.

A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal, a szerződés nyelve a magyar. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Felhívjuk a figyelmét, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit a vonatkozó jogszabályi keretek között egyoldalúan jogosultak vagyunk megváltoztatni. Az ÁSZF módosításai a honlapon történő megjelenéstől hatályosak, a már addig létrejött szerződéseket nem érintik. A változásokat közzétesszük webhelyünkön vagy e-mailben közöljük Önnel.

A webhelyünkön jogi személy, illetőleg 16. életévét betöltött természetes személy vásárolhat.

 

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  1. Üzemeltetői adatok ismertetése
  2. Megvásárolható termékek körének bemutatása
  3. Rendelési információk ismertetése
  4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  5. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  6. Szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  7. Szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  8. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  9. Az elállási jog ismertetése
  10. Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  11. Minőségi kifogások kezelése, panaszkezelés, ügyfélszolgálat
  12. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
  13. Adatkezelési információk
  14. Felelősség korlátozása
  15. Szerzői jogok
  16. Melléklet

 

1. ÜZEMELTETŐI ADATOK ISMERTETÉSE

1.1. Cégnév: Hello Brand Kft.

1.2. Székhely: 1212 Budapest, Széchenyi utca 92/B

1.3. Adószám:  32399567-2-43

1.4. Nyilvántartó bíróság: 01 - Fővárosi Törvényszék

1.5. Cégjegyzékszám: 01-09-422077

1.6. Statisztikai számjel: 32399567 4791 113 01

1.7. Elektronikus elérhetőség: shop@kolly.hu

1.8. Telefonos elérhetőség: +36-00-000-0000

1.9. Számlavezető bank: OTP Bank

1.10. Elszámolási számlaszám: 11721002-21477821

1.11. Tárhely szolgáltató neve:  Shoprenter

1.12. Székhelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129

1.13. Adószáma: 23174108-2-09

1.14. Cégjegyzékszám: 09 09 020636

1.15. Nyilvántartó hatóság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

1.16. Email: info@shoprenter.hu

 

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK KÖRÉNEK BEMUTATÁSA

2.1. A www.kollyshop.hu weboldalon sportoláshoz szükséges kiegészítőket találhat, valamint receptkönyveket. A termékek származási helye Magyarország és Európa. A termékeket házhoz szállítással rendelheti meg. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

 

3. RENDELÉSI INFORMÁCIÓK ISMERTETÉSE

Rendelés menete:

3.1. Ön regisztrációval és regisztráció nélkül is vásárolhat. A Fizetés gombra nyomás után kérjük, töltse ki a Számlázási/Szállítási adatait, megjegyzést írhat a megrendeléséhez.

3.2. Az adatok megadását követően a " Megrendel" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.

3.3. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.

3.4. A beérkezett megrendelését minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

 

 

4. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSÁVAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

4.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő 48 órán belül kerül feldolgozásra.

4.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül.

4.3. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

4.4. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

5. A MEGRENDELT TERMÉK / HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK FIZETÉSÉNEK MÓDJA

5.1. A megrendelt terméket kifizetésének több módja van:

A. Előre utalással: Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Kérjük, a megjegyzés rovatban minden esetben tüntesse fel a rendelés azonosítóját. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.

Cégnév: Hello Brand Kft. 

Bankszámlaszám: 11721002-21477821

IBAN: HU43117210022147782100000000

SWIFT (BIC): OTPVHUHB

OTP BANK SZÉKHELYE: 1051 Budapest, Nádor utca 16.


B. Bankkártyával: Bankkártyás fizetés könnyedén a SimplePay alkalmazáson keresztül. Ennek további tájékoztatója elérhető weboldalunkon, a fizetés kiválasztásánál. 

 

C. Utánvéttel: ​Ennek a szolgáltatásnak a díja a rendelés összegétől függetlenül bruttó 280 Ft. Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a FOXPOST futárszolgálat munkatársának kívánja kiegyenlíteni, vagy FOXPOST csomagautomatánál bankkártyás fizetéssel, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. 

 

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton küldjük ki. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Felhívjuk figyelmét, ha a megrendelt terméket Ön, mint megrendelő, nem veszi át, cégünk a kiszállítási-, visszaszállítási- és eljárási költséget ki fogja számlázni Önnek!

 

6. SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK, TUDNIVALÓK BEMUTATÁSA

6.1. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS: Webáruházunk megrendeléseit Futárszolgálat teljesíti 5 munkanapon belül, amennyiben Futárral történő szállítási módot választ.
A címzett emailben és SMS-ben kap értesítést, hogy mikor számíthat futárunk érkezésére. A küldemények kiszállítása munkanapokon 8:00-17:00 között történik.  Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg egymást követő munkanapokon. 
 

6.2. FOXPOST csomagautoma: Vásárláskor válassza ki a lakhelyéhez legközelebb eső FOXPOST automatát és adja meg mobiltelefonszámát. Miután a futár átvette a csomagot a Webáruházunktól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagja megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítik. Az üzenetben talál egy nyitókódot.

Fontos: Ne törölje az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szüksége lehet rá, ha vissza szeretné küldeni a csomagot.

Látogasson el az automatához, adja meg a nyitókódot és nyissa ki a rekeszét: a csomag tartalmáról csak Önnek van tudomása, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizette online, kész is van.
Az automatában az érkezéstől számított 4 napig őrzik a csomagját.

 

7. SZÁLLÍTÁS DÍJSZABÁSÁRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ ISMERTETÉSE

7.1. A házhoz szállítás díja Magyarország területén belül:

7.1.1. Minden futárral megrendelés esetében bruttó 2200 Ft.

7.1.2. FOXPOST csomagautomatában rendelés esetén bruttó 1140 Ft. 

 

8. FELHÍVÁS A CSOMAGOK ÁTVÉTELÉVEL KAPCSOLATOSAN

8.1. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a csomag újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

8.2. Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik. Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján – amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (ha van az utánvét díját) (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben. Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédjei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.

 

9. AZ ELÁLLÁSI JOG ISMERTETÉSE

9.1. A Vevő a termékcsomag kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a 45/2014. Kormányrendelet szabályozása értelmében. A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül tehát indokolás nélkül kérheti a termék árának visszafizetését, amennyiben a termék sértetlen, nem használta, illetve a hozzátartozó eredeti számlát be tudja mutatni.

9.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

9.3. Elállás esetében a terméket ajánlottan, vagy tértivevényesen kérjük feladni az Eladó székhelyére, lehetőség szerint az értékesítésről kiállított eredeti számlával és az ÁSZF mellékletét képező kitöltött formanyomtatvánnyal együtt. Kérjük, hogy a bankszámlaszámát, és a bankszámla tulajdonos nevét, melyre a termék díjának visszautalását kéri, mellékelje szintén a visszaküldött termékhez.

9.4. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

9.5. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

9.6. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

 

9.7. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

9.8. Ilyen esetek az alábbiak:

9.8.1. Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

9.8.2. Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.

9.8.3. Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

9.8.4 A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom (pl. e-hangoskönyv, e-könyv, online otthoni edzésekhez tartozó videótár hozzáférés) tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést.
A digitális tartalom sikeres kiküldésével és a vásárló sikeres hozzáférésével a vásárló elveszíti elállási / felmondási jogát.

9.9. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 7 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

 

10. ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETÉRŐL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

10.1. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

10.1.1. Visszaküldés címe: 1212 Budapest, Széchenyi utca 92/B

10.1.2. Email: shop@kolly.hu 

10.2. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

10.3. A termék visszaérkezését követő 7 napon belül a Szolgáltató a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!).

 

11. MINŐSÉGI KIFOGÁSOK KEZELÉSE, PANASZKEZELÉS, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

11.1. Minőségi kifogása esetén panaszát, kérjük, jelezze felénk postai úton vagy e-mailben, hogy kicserélhessük a terméket. Szállítással kapcsolatos, webshoppal kapcsolatos problémái, kérdései esetében is bátran keressen minket!

11.2.  A vásárlástól számított 30 napon belül termékcserére, a vásárlástól számított 14 napon belül pedig termék árának levásárolására van lehetőség, amennyiben:

11.2.1. gyártási hibás a termék;

11.3. A bejelentését, ügyfélszolgálati kérdéseit a következő címeken tudja megtenni, feltenni:

11.3.1. Székhely, postacím: 1212 Budapest, Széchenyi utca 92/B

11.3.2. E-mail: A fenti ügyfélszolgálati időszakon kívül elektronikus úton a

shop@kolly.hu e-mail címen.

11.4. Amennyiben a fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

11.5. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ön fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

11.6. Bírósági eljárás: Ön jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

11.7. A fogyasztói panasz elutasítása esetén Ön igénybe veheti a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetés Békéltető testület díjmentes eljárását is:

11.8. Megyei Békéltető testületek elérhetőségei:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu ;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu ;

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu ;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu;

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)

Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)

Fogadóóra: kedden 08:00 – 13:00, ekkor közvetlenül hívható telefonszám: 88/814-121

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

web: www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

11.9. Online vitarendezési platform:

11.9.1. Tájékoztatjuk, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

11.9.2. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

11.9.3. A portálon Ön és a szolgáltató, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

11.9.4. Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 

 

12. A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

12.1. Hibás teljesítés: A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

12.2. Kellékszavatosság

12.2.1. Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

12.2.2. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

12.2.3. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított egy hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

12.2.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

12.2.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

12.3. Termékszavatosság

12.3.1. Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

12.3.2. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

12.3.3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

12.3.4. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

12.3.5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

12.3.6. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • A terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
  • Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

12.4. Jótállás (amennyiben szerződés vagy jogszabály alapján a webáruház tulajdonosa kötelezett jótállás biztosítására)

12.4.1. Milyen esetben élhet Ön a jótállás jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/jogszabály alapján a webáruház jótállásra köteles.

12.4.2. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

12.5. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

12.5.1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál

Cégnév: Hello Brand Kft.

Székhely címe: 1212 Budapest, Széchenyi utca 92/B

E-mail: shop@kolly.hu

 

Ekkor a Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
  • a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

12.5.2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak  küldött levélben, vagy elektronikus levélben (shop@kolly.hu).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

 

13. ADATKEZELÉSI INFORMÁCIÓK

13.1. Tájékoztatjuk, hogy az adatkezelésünkkel kapcsolatos Adatvédelmi Tájékoztató mindenkor hatályos változata a https://kollyshop.hu címen érhető el.

13.2. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Adatvédelmi Tájékoztató időről időre módosulhat. A megállapításokra vonatkozó változásokat közzétesszük webhelyünkön vagy e-mailben közöljük Önnel.

13.3. Ön a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Kizárjuk a felelősségünket, amennyiben Ön más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásainkat.

13.4. Az Ön által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármilyen problémáért, hibáért semminemű felelősséget nem vállalunk.

13.5. Kérjük, hogy haladéktalanul értesíteni szíveskedjen bennünket az adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén.

13.6. Önnek bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. Cégünk jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a vevő valódiságát ellenőrizni.

13.7. Fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelését indokolt esetben visszautasítsuk, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a rendszerünkkel kapcsolatos bármilyen visszaélés esetén.

13.8. A szolgáltatásunk igénybevételével Ön hozzájárul ahhoz, hogy az Ön által megadott adatokat az Adatvédelmi Tájékoztatóban meghatározottak szerint továbbíthassuk az adatfeldolgozóinknak.

 

14. FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

14.1. Interneten történő vásárlás esetén a Szolgáltató nem felel az Internet használatával járó, annak során a Szolgáltatótól függetlenül előforduló hibákért, károkért, érdeksérelemért, különösen, ha azok az alább felsorolt események folytán következtek be:

  • Bármilyen adat Internet útján történő küldése és/vagy fogadása;
  • Bármilyen, az internetes hálózatban előforduló hiba, ami akadályozza az Értékesítési Rendszer zavartalan működését, a kapcsolatfelvételt és a vásárlást;
  • Bármilyen meghibásodás bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon;
  • Bármely elektronikus formában érkezett levél és bármilyen adat elvesztése;
  • Bármely közreműködő szoftver nem megfelelő működése;
  • Bármilyen program és technikai hibából bekövetkezett esemény következményei;
  • Értékesítési Rendszerhez való csatlakozás miatt a kapcsolódás és a vásárlás során valamely technikai okból bekövetkező károk.

 

15. SZERZŐI JOGOK

15.1. Miután a www.kollyshop.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a www.kollyshop.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

15.2. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

 

16. MELLÉKLET

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Kérjük, csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza hozzánk az alábbi nyilatkozatot.

Címzett: Hello Brand Kft.

1212 Budapest, Széchenyi utca 92/B

shop@kolly.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A vételár megfizetését az alábbi bankszámlaszámra kérem:

Számlatulajdonos neve:

Bankszámlaszám:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt: Budapest, 2023. 11. 03