Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás, fizetés

 SZÁLLÍTÁSI MÓDOK MAGYARORSZÁGON BELÜL

SZÁLLÍTÁSI MÓD SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG
MPL csomagautomata  nincs utánvét lehetőség!     990 Ft  
MPL PostaPont    nincs utánvét lehetőség!    990 Ft 
FOXPOST csomagautomata  1140 Ft 
MPL házhozszállítás     1990 Ft 
FOXPOST házhozszállítás  2300 Ft 


Utánvétes rendelés esetén  +280 Ft 


 

1. SZÁLLÍTÁS MPL CSOMAGAUTOMATÁBA: 990 Ft 

Lehetőséged van a megrendelésedet az általad kiválasztott MPL Csomagautomatában átvenni. Jelenleg utánvét fizetési mód ennél az opciónál nem elérhető!
Az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap.  A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából.
Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (Erre 5 nap áll rendelkezésére) 

 

 

2. SZÁLLÍTÁS MPL POSTAPONTRA: 990 Ft

Rugalmas, gyors és könnyen megközelíthető Jelenleg utánvét fizetési mód ennél az opciónál nem elérhető!
Országosan több száz ponton elérhető hálózat, amiből a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop és Media Markt Posta Pontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatod a csomagod. A Magyar Posta SMS-ben vagy e-mailben értesít a küldemény érkezéséről.

Csomagodhoz 5 munkanapos őrzési időt vállalunk – ez időn belül bármikor átveheted a PostaPont nyitvatartási idejében. Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek többségüknél a parkolás egyszerű és ingyenes. A MOL PostaPontokon, valamint a Coop és Media Markt PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz. A küldeményed maximális tömege 20kg lehet.

Kinek és milyen esetben ajánljuk?
 Akkor válaszd a PostaPont szolgáltatását, ha sürgős a csomagod érkezése és bizonytalan, hogy felveszed-e a telefont, amikor hív a futár.

Itt ellenőrizheted, hogy melyik esik útba: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postamachine
Csomag nyomon követés (az alábbi linken érhető el a rendelésről kapott email üzenetben szereplő csomagazonosító megadásával)
https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Weboldal: 
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/erkezes/belfold/kezbesites

 

 

3. SZÁLLÍTÁS FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA: 1140 Ft

Lehetőséged van a hozzád legközelebb lévő Foxpost csomagautomatába kérni a csomagod, így a csomagot bármikor átveheted és nem kell a futárhoz igazodnod.  A csomagautomaták többségét 0-24 órában használhatod.

Miután a futár átvette a csomagot a Webáruházunktól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítenek. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg a nyitókódot és nyisd ki a rekeszt: a csomag tartalmáról csak Neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy.
Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrzik a csomagodat.

A csomagpontok listáját itt találod:  https://foxpost.hu/csomagautomatak

A megrendelés leadása során a FOXPOST AUTOMATA KERESŐ térképének segítségével ellenőrizheted az átvételi hely telítettségét! Az alábbi skálák segítenek a döntésben, melyeket a csomagautomata neve mellett találsz:
 Nem telített (késés nem valószínű).
 Közepesen telített (1 napos késés lehetséges).

 

 

4. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 1990 Ft

A kézbesítés pontos napjáról értesítést fogsz kapni e-mailben a futárszolgátattól.
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. ( Erre további 5 nap áll rendelkezésre)

 

5. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS FOXPOST FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 2300 Ft

Webáruházunk megrendeléseit Futárszolgálat teljesíti 5 munkanapon belül, amennyiben Futárral történő szállítási módot választasz.
Amint átadtuk szerződött futárszolgálati partnerünknek a csomagodat, e-mailben küldünk egy értesítést, amiben lesz egy csomagszám, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünk weboldalán.

A címzett emailben és SMS-ben kap értesítést, hogy mikor számíthat futárunk érkezésére. A küldemények kiszállítása munkanapokon 8:00-17:00 között történik.  Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg egymást követő munkanapokon. 

Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérlek hívd a szerződött logisztikai partnerünk, az FoxPost Futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.

FOXPOST ügyfélszgolálat elérhetőségei:

Tel.: 06-1-999-0-369 (munkanapokon 08:00-20:00)
A telefonszám belföldi normál díjas tarifával hívható.
E-mail: info@foxpost.hu

 

 


FIZETÉSI MÓDOK

A.  Előre utalással:
Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Kérjük, a megjegyzés rovatban minden esetben tüntesd fel a rendelésed azonosítóját.
A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.

Cégnév: Hello Brand Kft. 

Bankszámlaszám: 11721002-21477821

IBAN: HU43117210022147782100000000

SWIFT (BIC): OTPVHUHB

OTP BANK SZÉKHELYE: 1051 Budapest, Nádor utca 16.

 


B. Bankkártyával: 
Bankkártyás fizetés könnyedén a SimplePay alkalmazáson keresztül. Ennek további tájékoztatója elérhető weboldalunkon, a fizetés kiválasztásánál. 

A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13–19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye [CVV2, vagy CVC2]. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)


Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:
• Visa® (dombornyomott)
• MasterCard® (dombornyomott)
• American Express® (dombornyomott)
• Elektronikus (nem dombornyomott). Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro® Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

 

 

C. Utánvéttel:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a  futárszolgálat munkatársának kívánod kiegyenlíteni, vagy  csomagautomatánál bankkártyás fizetéssel, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot.
​Ennek a szolgáltatásnak a díja a rendelés összegétől függetlenül bruttó 280 Ft.

A számlát a fizetés és átvétel után elektronikusan küldjük! 


 

D. OTP Szép kártyával:   (Jelenleg nem aktív)
Átutalás indítása  elfogadóhelyünkre a www.otpportalok.hu vagy  OTP SZÉP kártya Applikáción keresztül. Kérjük, a megjegyzés rovatban minden esetben tüntesd fel a rendelés azonosítóját. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.

Elfogadóhely neve: Kolly Shop
Elfogadóhely címe: 1212 Budapest Széchenyi utca 92. B.
Elfogadóhelyet az alábbi linkről egy kattintással eléred:  https://magan.szepkartya.otpportalok.hu/elfogadohelyek/adatlap/368476/ 

 

 


A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton küldjük ki. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Felhívjuk figyelmét, ha a megrendelt terméket Ön, mint megrendelő, nem veszi át, cégünk a kiszállítási-, visszaszállítási- és eljárási költséget ki fogja számlázni Önnek!