SZÁLLÍTÁSI MÓDOK MAGYARORSZÁGON BELÜL
SZÁLLÍTÁSI MÓD | SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG |
MPL csomagautomata nincs utánvét lehetőség! | 990 Ft |
MPL PostaPont nincs utánvét lehetőség! | 990 Ft |
FOXPOST csomagautomata | 1100 Ft |
MPL házhozszállítás | 1890 Ft |
FOXPOST házhozszállítás | 2300 Ft |
Utánvétes rendelés esetén +280 Ft
1. SZÁLLÍTÁS MPL CSOMAGAUTOMATÁBA: 990 Ft
Lehetőséged van a megrendelésedet az általad kiválasztott MPL Csomagautomatában átvenni. -Utánvét fizetési mód ennél az opciónál nem elérhető!
Az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából.
Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (Erre 5 nap áll rendelkezésére)
2. SZÁLLÍTÁS MPL POSTAPONTRA: 990 Ft
Rugalmas, gyors és könnyen megközelíthető - Utánvét fizetési mód ennél az opciónál nem elérhető!
Országosan több száz ponton elérhető hálózat, amiből a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop és Media Markt Posta Pontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatod a csomagod. A Magyar Posta SMS-ben vagy e-mailben értesít a küldemény érkezéséről.
Csomagodhoz 5 munkanapos őrzési időt vállalunk – ez időn belül bármikor átveheted a PostaPont nyitvatartási idejében. Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek többségüknél a parkolás egyszerű és ingyenes. A MOL PostaPontokon, valamint a Coop és Media Markt PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz. A küldeményed maximális tömege 20kg lehet.
Kinek és milyen esetben ajánljuk?
Akkor válaszd a PostaPont szolgáltatását, ha sürgős a csomagod érkezése és bizonytalan, hogy felveszed-e a telefont, amikor hív a futár.
Itt ellenőrizheted, hogy melyik esik útba: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postamachine
Csomag nyomon követés (az alábbi linken érhető el a rendelésről kapott email üzenetben szereplő csomagazonosító megadásával): https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Weboldal: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/erkezes/belfold/kezbesites
3. SZÁLLÍTÁS FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA: 1100 Ft
Lehetőséged van a hozzád legközelebb lévő Foxpost csomagautomatába kérni a csomagod, így a csomagot bármikor átveheted és nem kell a futárhoz igazodnod. A csomagautomaták többségét 0-24 órában használhatod.
Miután a futár átvette a csomagot a Webáruházunktól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítenek. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.
Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
Látogass el az automatához, add meg a nyitókódot és nyisd ki a rekeszt: a csomag tartalmáról csak Neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy.
Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrzik a csomagodat.
A csomagpontok listáját itt találod: https://foxpost.hu/csomagautomatak
A megrendelés leadása során a FOXPOST AUTOMATA KERESŐ térképének segítségével ellenőrizheted az átvételi hely telítettségét! Az alábbi skálák segítenek a döntésben, melyeket a csomagautomata neve mellett találsz:
Nem telített (késés nem valószínű).
Közepesen telített (1 napos késés lehetséges).
4. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 1890 Ft
A kézbesítés pontos napjáról értesítést fogsz kapni e-mailben a futárszolgátattól.
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. ( Erre további 5 nap áll rendelkezésre)
5. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS FOXPOST FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 2300 Ft
Webáruházunk megrendeléseit Futárszolgálat teljesíti 5 munkanapon belül, amennyiben Futárral történő szállítási módot választasz.
Amint átadtuk szerződött futárszolgálati partnerünknek a csomagodat, e-mailben küldünk egy értesítést, amiben lesz egy csomagszám, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünk weboldalán.
A címzett emailben és SMS-ben kap értesítést, hogy mikor számíthat futárunk érkezésére. A küldemények kiszállítása munkanapokon 8:00-17:00 között történik. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg egymást követő munkanapokon.
Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérlek hívd a szerződött logisztikai partnerünk, az FoxPost Futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.
FOXPOST ügyfélszgolálat elérhetőségei:
Tel.: 06-1-999-0-369 (munkanapokon 08:00-20:00)
A telefonszám belföldi normál díjas tarifával hívható.
E-mail: info@foxpost.hu
FIZETÉSI MÓDOK
A. Előre utalással:
Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Kérjük, a megjegyzés rovatban minden esetben tüntesd fel a rendelésed azonosítóját.
A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
Cégnév: Hello Brand Kft.
Bankszámlaszám: 11721002-21477821
IBAN: HU43117210022147782100000000
SWIFT (BIC): OTPVHUHB
OTP BANK SZÉKHELYE: 1051 Budapest, Nádor utca 16.
B. Bankkártyával:
Bankkártyás fizetés könnyedén a SimplePay alkalmazáson keresztül. Ennek további tájékoztatója elérhető weboldalunkon, a fizetés kiválasztásánál.
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13–19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye [CVV2, vagy CVC2]. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:
• Visa® (dombornyomott)
• MasterCard® (dombornyomott)
• American Express® (dombornyomott)
• Elektronikus (nem dombornyomott). Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro® Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
C. Utánvéttel:
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a futárszolgálat munkatársának kívánod kiegyenlíteni, vagy csomagautomatánál bankkártyás fizetéssel, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot.
Ennek a szolgáltatásnak a díja a rendelés összegétől függetlenül bruttó 280 Ft.
A számlát a fizetés és átvétel után elektronikusan küldjük!
D. OTP SZÉP kártyával:
Átutalás indítása elfogadóhelyünkre a www.otpportalok.hu vagy OTP SZÉP kártya Applikáción keresztül. Kérjük, a megjegyzés rovatban minden esetben tüntesd fel a rendelés azonosítóját. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
Elfogadóhely neve: Kolly Shop
Elfogadóhely címe: 1212 Budapest Széchenyi utca 92. B.
Elfogadóhelyet az alábbi linkről egy kattintással eléred: https://magan.szepkartya.otpportalok.hu/elfogadohelyek/adatlap/368476/
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton küldjük ki. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Felhívjuk figyelmét, ha a megrendelt terméket Ön, mint megrendelő, nem veszi át, cégünk a kiszállítási-, visszaszállítási- és eljárási költséget ki fogja számlázni Önnek!